Merhaba kızlar bebeğim 2 yasında son 3 aydır resmen aç yasıyor o ğştahlı çocuk gitti yerine bambaska biri geldi ne verdiysem açılmadı spraktin prakten dahil sadece tost ayran süt ile yasıyor köfte sebze et yumurta hepsni tükürüyo kaldır diyor artık sinirlerm çok bozuldu yapıp yapıp döküyorum basına gelen var mı?