Monimommm maalesef yok normal korseyi eczaneden almıştık çok öncesinde kilot korse de öyle ama nettekiler de iyidir. Ben olduğu İçin evde almamıştım. Taytın linki var onu sonradan almıştım onu bırakayım size. Bu tayt göbeği sarıyor çok rahat oluyor. Gün içinde hep giydim.
https://ty.gl/mkuuqpwdph
Yanı sıralamam şöyleydi önce ilk 15 gün sonra kilot korse giydim çünkü oturup kalkması daha kolay ve göbek sallanmıyor. Yüksek bel kilot kullandım sezaryen dikişine gelmesin diye. Temizlik yaparken de korseyi taktım. Sonra da taytı keşfedip sadece taytı giydim. Doğuma gittiğimde 71 kiloydum en son komplikasyonlu bi doğumdu erken 37 de doğum yaptım. Şu an 54 kiloyum 4.5 aylık bebeğim. Biraz korse ve sürekli hareket bebeği bile ayakta kucağımda saklıyordum spor oldu heralde 😂