Hanımlar oğlum mart 23 de 3 yaş olacak fakat hiç bir şey yemek istemiyor kahvaltı istemiyor öğlen oluyor pilav yada ekmek yiyor akşam oluyor bizimle birlikte sofrada ekmek yiyip kalkıyor ne yapacağım bilmiyorum yemek getireyim mi diyorum hayır diyor tabağı habersiz getirsem görse kıyamet kopuyor hastalık döneminde de değiliz onu atlattık 1 ay olcak nasıl bir yol izlemeliyim sizde de aynı durumda olan var mı