21 aylık ikizlerimden biri tırmanıyor yükseklere çıkıyor çıkıp tırmanırken denge sorunu yaşamıyor ama yürürken sürekli takılıp dengesini sağlayamıyor oysaki ikizinden de önce yürümeye başlamıştı neredeyse 2 yaşına girecekler ama denge sorunu yaşıyor bunun için nöroloji ye mi götürmeliyim