Hamzaurass goncanurk mamadan sonra vermelisiniz bebek kavurulur ben veriyorum doktorumuz verin mamadan sonra dedi
Hamzaurass goncanurk mamada su var diyenler oluyor ama doktorum bana bizim içtğimiz her şeyde de su var su ihtiyacımızı karşılayabiliyor mu dedi ( su şifadır, fazlasının zehir olduğu gibi
kayraninannesiiii goncanurk ben de her mama içtikten sonra az da olsa veriyorum. Gerçekten de istiyor suyu.
karelmomyy goncanurk bende mamadan sonra veriyorum ama az . Çünkü bebeğim ağzı kruymuş gibi sürekli dilini hareket ettirip yutkunmaya çalışıyor susuz gibi… Verince rahatlıyor. Mamada tatlı çünkü … Başta vermiyordum doktor verebilirsin dedi
minikoglummmmm goncanurk doktor bana ver dedi sadece mama içtiği için ağzı temizleniyor pamukçuk olmuyor burdaki asla verme yada ver diyenlere asla bakma doktoruna sor
Benistosk goncanurk mama anne sütüne göre biraz daha yoğun olduğundan bir iki çay kaşığı verebilirsin.ben veriyorum ağzı da temizlenmiş oluyor