Evet malum hayat şartları pahalılık artık ev araba sahibi olmak çok daha zor olanın daha zengin olduğu fakirin yerinde saydığı dönemler
Var mı bu yollarla ev yada araba sahibi olan yada tanıdığı bu tür işletmelerle ilgili ne düşünüyorsunuz kumbara olarak değerlendirmek mantıklımı gelince az sobet edelim bacılar