Kızlar merhaba ikizlerim var yaklaşık 6 ay önce emzirmeyi sonlandırdım. Ama son zamanlarda göğsümde özellikle sol göğsümde feci ağrı kızarma oluyor koltuk altıma doğru uykudan uyandıracak derecede ağrı bazen ikizler eliyle dokunduğunda canımdan can gidiyor yanlışlıkla bile olsa konuyu anneme açtım sol göğsümde kitle gibi birşey var süt birikmesi dedi yani 6 geçti bırakalı hala süt olur mu hiç bunu yaşayan varmı doktora gittiniz mi birde hangi bölüme gitmek gerek artık hayat kalitemi etkiler oldu