Seyma_recep_omurhan Anneler ben daha 20 günlük bebeğime dün gece yaklaşık 15 cc mama verdim çünki saatlerce memede kalmasıma rağmen doymuyor bıraktığı anda ağlamaya başlıyor karnı aç kaldı diye mamayı verdikten sonra uyudu 4 buçuk saat ne yaptımsa uyandıramadım 4buçuk saatib sonunda azıcıl emdi yarı uyur yarı uyanık geri uyudu mamamı fazla geldi bi saatten fazla uyumazdı hiç
Gamzeren13 Seyma_recep_omurhan merhaba yenidoğan sarılığınız var mi varsa uyku yapabilir o yüzden de uyanamamış olabilir
Selim132402 20 günlük bebek daha dünyaya adapte olmamıştır. Memeden ayirinca ağlamasinin nedeni hala anne karnında hissettiği için kendini güvende hissetmemis olabilir. 0-3 ay bebek annenin yaka iğnesi derler. Bizlere yapışık ikiz gibi yaşamasi normalmis. Her ağlaması açlıktan olmayabilir. Size adapte olmaya çalışıyordur, size güven duymak istiyordur. Uykuya dalmak için emmek istiyordur. Bi ağrısı vardır ( gaz sancisi gibi) onu unutmak için emiyordur. Direk mama vermek yerine keske sağlık ocağına gidip 20 günde kaç kilo almış bi ölçtürseydiniz. Kilo alımına göre hemşire zaten size söylüyor. Mama şuanda bebeğinizin midesine oturduğu için uyanmıyor. Çünkü aşırı tok. Eğer ki bide mamayi biberonla verdiyseniz ve vermeye devam ederseniz yakında meme reddi yaşarsınız o zaman da hiç emmez
Selim132402 20 günlük bebek daha dünyaya adapte olmamıştır. Memeden ayirinca ağlamasinin nedeni hala anne karnında hissettiği için kendini güvende hissetmemis olabilir. 0-3 ay bebek annenin yaka iğnesi derler. Bizlere yapışık ikiz gibi yaşamasi normalmis. Her ağlaması açlıktan olmayabilir. Size adapte olmaya çalışıyordur, size güven duymak istiyordur. Uykuya dalmak için emmek istiyordur. Bi ağrısı vardır ( gaz sancisi gibi) onu unutmak için emiyordur. Direk mama vermek yerine keske sağlık ocağına gidip 20 günde kaç kilo almış bi ölçtürseydiniz. Kilo alımına göre hemşire zaten size söylüyor. Mama şuanda bebeğinizin midesine oturduğu için uyanmıyor. Çünkü aşırı tok. Eğer ki bide mamayi biberonla verdiyseniz ve vermeye devam ederseniz yakında meme reddi yaşarsınız o zaman da hiç emmez
Seyma_recep_omurhan Selim132402 günde 15 20 gr falan alıyor aslında yeterli dedi doktor ama o gramı almak benim 16 saat kopmuş gögüs uçlarımla mümkün oldu göğüs yaralarınıza napıyorsunuz bide onun hakkında akıl verin emzirmek işlenceye dönüştüştü iyice
Melikeakiner Ağır gelmiş mama verdiğin mama kan şekerini yükseldiği için o kadar uzun uyumuş. Mamanı değiştir.
Selim132402 Seyma_recep_omurhan ben Lansinoh Kreme doğumdan once başlamıştım yara olmasın diye. Doğumdan sonrada sürdüm. Hiç yara olmadı. Çok etkili bir krem. Göğüs kalkanı da kullananlar var. Ben onu kullanmadim ama kullananlar faydasını görmüşler. Gümüş kapak diye geçiyor.
tczehra çok uzun saat canım sarılık olmaması için en fazla 2 saatde bir emmesi veya mama alması lasım mama yerine emzir sütünü arttırıcı şeyler kullan bu arada lactamil var çay şeklinde de onda içebilirsin, hurma filan ye ama az az da olsa sık sık emzir
Seyma_recep_omurhan humana çay içiyorum psikolojik bubsüt işi citten mutlu olduğumda fışlırıyo bazande bakıyorsun damlası yok