poyrazinannesi20 2 aylık bebeğim anne sütü alıyor sadece . Sürekli sıvı kaka yapıt bagzen çok sulu bagzen normal kıvamda oluyor her gün yapiyor bu cıvık kaka nirmal mi ?????