Elisa34 ilkannelik_30 normal diş zamanı bizimde öyle oluyo siz carpol verin ama birde ıslak havlu ile tamponda iyi geliyo ben yapmıştım
Aysin3838 ilkannelik_30 diş ateşi 40 dereceye kadar çıkabiliyor malesef . Parol verin .calpol verin mümkün olduğunca ince giydirin ben pamuklarla suyla tampon yapıyordum
ilkannelik_30 Elisa34 parol veriyorum doktor öyle demişti 4 saatte 1 patlamış biraz ucu kadar ondandır dimi
Elisa34 ilkannelik_30 bence dişten büyük ihtimal ama baktınız düşmezse içiniz rahat etsin Dıye götürürsün
ilkannelik_30 Aysin3838 hiç tampon yapmadım titret daha çok çıkar diye sadece ilç veriyorum süşmeye başlıyor etki geçiyor yükseliyor
Aysin3838 ilkannelik_30 fitil alabilirsiniz aslında yazdırıp doktora dış için genelde o daha etkili oluyor . Çok yükselince fitil yazmıştı doktor bize kızım dış çıkarirken