Nezzz_ çok adette alıp dolapta satanlar var. Gına geldi bu durumdan. Eskiden 2. 3. İndirimde bile bir şeyler bulurken şimdi dakikalar içinde tüketiyorlar. Nasılsa Zara’ya da zırt pırt zam geliyor diye alıp bir süre sonra satışa koyanlar dolu. Ara sıra bakın mutlaka stok güncellemesi oluyor