Burda geçenlerd post açmıştım ,makat çatlağı olabilirmi diye.birçok kişi ağlar huzursuz olur demişti ama benim kzıım ağlamadı ve huzursuz değildi .yinede makatındaki görüntü farklıydı ve evet çatlak varmış . İlk defa başımıza geliyor üç aylık kızım .iki krem yazdı hametan ve anestol sanırım . Şimdi ben kızım çok ağlayınca iyice soramadım doktora bunu nasıl sürücem içine doğrumu dış yüzenine mi.tecrübeli anneler yprum yapın lütfen .orda sordum da yüzey dedi ama içi nasıl iyileşecek