musmuss 2 ay oldu tam sezeryan olalı regl olmadım 40ım çıkana kadar da kanama olmadı 20 gün kanama oldu sonra 40ım çıkana kadar akıntı geldi kahverengi o kadar şimdi de regl olmayı bekliyorum da ne zaman oldunuz ?
Minikutay Bende 5.bucuk ay oldu olmadım. Emzirdiğim için diye normal biliyorum. Siz emziriyor musunuz
kolonyalimendil musmuss 40 ım çıkmadan 10 gün önce kanamam akıntıya döndü sonra kesildi daha sonra da iki 45 günlükken filan 2 gün bir pedi doldurmayacak kadar kanamam oldu ama adet mi ne oldu anlamadım 🥲