_mmom benimde 4 aylık kızım yeni oldu. Hafif bronşit dedi doktor. Rsv testi yaptı negatif. Klamer antibiyotik verdi. Günde 2 defa 1er cc cortair, günde 3 defa 1er cc Ventolin+2şer cc serum fizyolojik ve günde 4 defa 1er cc soğuk serum fizyolojik veriyoruz buhar makinesiyle. Biraz daha iyi ilk günden. İkizine geçmesinden korkuyorum. Umarım bebeklerimiz en kısa zamanda iyileşir. 🤲🏻🤲🏻 çok zor bir süreç