Merhaba, bebeğim 9 aylık olacak. Ek gıdada baya ilerledik çok şükür, emmeyi hala çok seviyor. Vermek istediğim 13 kilo var dikkat ettikçe gidiyor biliyorum ama dirayetli biri değilim ve çok çabuk sonuç almak istiyorum 😔 beyaz ekmek yerine yulaflı tarifler yapmaya başladım. Şeker yerine yulaflı pekmezli ballı tatlılar tüketmeye başladım. Ya da hafif muhallebi olursa öyle. Daha çok yeni yapmaya başladım bunları. Metabolizmam yavaş ama yulafın işe yaradığını düşünüyorum hizlsnmasinda. Başka bunu yapabilirsin denedim oldu veya yapsan baya fark eder dediğiniz şeyler var mı? Emzirmenin kalori yakma gibi bir nimeti var bundan faydalanmak istiyorum ama surekli evde olduğumdan boğazıma dur diyemiyorum cinti pinti konusunda. Dediğim gibi artık yulaf vs ile biraz daha hafifini hazırlamaya çalışıyorum.