Zumrab Hanımlar nasıl oldu sünnet Hikayeniz oğlum dönmeye başladı mesela nasıl yaptıracağım diye düşünürken aklıma sizler geldiniz nasıl oldu bez kullandınız mı çok sıkıntılı oldu mu bebeğim çok hareketli ve dönmeye başladığı zaman tekrar sırt üstü dönemiyor bu da zor olacak sünnet döneminde neler yaşadınız tavsiyeniz neler olur belki diğer annelere de fikir olur 🤗👶🧿
duygubuyukkayaer Zumrab Canım ben 2 buçuk aylıkken yaptırmıştım.Çok kolay olmuştu.Bezin içinde çok daha çabuk iyileşiyor.Sünnet olurken hiç ağlamadı sadece ilk çişini yaparken ağladı bir yarım saat sonra hiç anlamadık.1 hafta içinde de dikişleri düştü.
Kbradmrdg Zumrab 55 günlüktü yaptırdığımda şuan 2.5 aylık hiç eziyeti olmadı çok şükür iyiki erkenden yaptırmışım dedim en iyisi bi çocuk cerrahisine danış canım o en güzel yönlendirmeyi yapar hayırlısı olsun
Nurdanalper Bizde 10 gün önce 3 aylık olunca klips yöntemiyle olduk . Sünnet esnasında hiç aglamadi. İlk idrarını yapınca 2 saat çok ağladı o kadar sonra normal haline döndük 3 . Gün klips çıktı iyilesmisti biz bile anlamadik sünnet olduğunu iyiki erken yaptirmisim dedim