Herkese merhaba, zor bir doğum yaptığım için fizik tedavi ve nöroloji takibi önerdiler. Bebeğim 2 aylıkken gittiğim doktor bebeğim kafasını tutamadığı için biraz gevşek takip etmeye devam edelim dedi. Şu an bebeğim 2 ay 25 günlük başını kaldırabiliyor ancak uzun süre dik tutamıyor, kucağıma aldığımda başını dik tutabilse de çok sağlam değil kendini salabiliyor. Hiç destek almadan tam baş kontrolü ne zaman olmalı. Sizce yaşadığımız bu durum anormal mi?