5 aylık olduk geçen markete tüm hepsini aldık cobiotic bitti organik olandan da alalım deneyelim dedik denedik ve bi fark göremedik hatta geceleri de sma optipro veriyorum geç acıktırıyor…hıpp de en büyük sorun çabuk acıktırıyor gece sürekli kalkıyor