1.230₺ gelmiş. ben 30 35arası yakıyorum ama eşim gizlice 50ye 60a alıyor. Çok geliyor onun yüzünden. İstiyor ki ev ateş gibi olsun evde şortla geziyor. Allah aşkına kış vakti eşofmanlar kazaklar çekilir bunalıyorum evde aşırı sıcak oluyor. Sonra fatura boş yere fazla geliyor o kadar para ödüyoruz her ay ya. Apartmanda en erken yakan da bizdik. Çocuk soğuktan değil sıcaktan hasta olur diyorum anlamıyor yakıyor 50de 60ta hayır ev soğuk da değil alt üst hep yakıyor ara kattayız. delirtecek beni 😤 ne yapıcam kızlar? Bu ay yine pek ellemedi bu fiyat geldi. Diğer ay akşam 5de evde olacak genelde kesin açar biliyorum. Ne yapcam ben bu adama.. faturaya vereceğim o paraya gider çocuğuma başka şeyler alırım ama yok anlamıyor…