Merhaba, oğlum 34+2 hafta doğumlu şuan 5 ay 11 günlük ve doğduğundan beri sol gözünde gözyaşı kanalı tıkanıklığı var 4 ayrı zamanlarda 4 farklı damla ve krem kullandık aynı zamanda masaj yaparak destekledik ama geçmedi dün göz doktoruna göründük resmen azarladı 8.aya kadar geçmezse bir operasyonla tıkalı kanalı açacaklarını söyledi moralim çok bozuldu sizlerdende başına gelen varmı lütfen deneyimlerinizi benimlede paylaşın 😊