Serrraaa benim kızım da öyleydi. Küçük emrah diyorduk hep 😂 doktora söylediğimde sürekli yapmıyor o yüzden problem değil dedi. Bazen bir taraftaki kaslar kısa olabiliyormuş ama o zaman kafası hep eğik olurmus. Bizimki genelde eğikti ama dik de durabiliyordu birkaç saniye de olsa. Sonra 5 aylık falanken kendiliğinden düzeldi.