Mimoza-kizim Kızlar buzluğa ne tür yemekler atabilirim yani köfte tavuk börek biber dolması haşlanmış nohut fasulye falan atıyorum bazen yemek yapmai canm istemiyo hemen bunlari cikartip yapıyorum baska önerileriniz varmı neler yapabilirim
anneyimben- Mimoza-kizim içli köfte, mantı, patlıcanı kızartıp atın buzluğa yemek yaparkende üzerine sos yapın hemen yiyebilirsiniz. Sigara böreğide atabilirsiniz aperatif olarak.
aybikreis Mimoza-kizim Karnıyarık. Taze fasulye. Bamya. Közlenmiş biber atıyorum yoğurtluyorum veya salata yapıyorum
Mimoza-kizim tatlibiranneo sarma bazen atiyorumda icli kofteyi yapmayi bilmiyorum yaa keske bilsem cok severim tesekkur ederim 🥰
Demetbulut Mimoza-kizim ben içli köfteyi tepsiye yapıyorum atıuorum buzluğa internetten araştırın isterseniz
Mimoza-kizim Tatlican 😂😂 ayy kolaylik oluyo diye atiyorum bunlari buzluga ama hemende bitiyo üseniyorum tekrar yapmaya en azindan cesit cok olursa cikartir cikartir yaparim dediydim hepsini yapiyosam demekki 😂
Mimoza-kizim anneyimben- ayy super patlıcanû deneyim hic denemedim kizartip soguduktan sonra posetlere koymam yeterlimi baska bi islem yapiliyormu
Mimoza-kizim Tatlican haşlandiktan sonra nasil koyuyorsunuz bi işlem yapiyomusunuz yoksa soguyunca direk posetliyomusunuz
Birbebetoannesi Mimoza-kizim Taze fasulye , temizlenmiş ama içi doldurulmamış dolma biberi, bazen 2-3 yemeklik kadar mantı yapıp atıyorum. Yine haşlanmış kuru fasulye , nohutta pratik oluyor.
Mimoza-kizim Birbebetoannesi ben dolmalık biberleri icini falan doldurup atiyorum direk uzerine salcali sosunu dokup pisiriyorum sadece kolay oluyo 🥰🥰 taze fasulye de guzel fikir tesekkur ederim 🥰
Mimoza-kizim Labellda direk pismis olarakmı atiyorsunuz cikartinca nasl tuketiyorsunuz isitmak yeterli oluyormu
tavsaninannesi Mimoza-kizim patlıcanları kızartıp atıyorum sonra yemek ya da meze gibi çıkarıyorum biberde aynı şekilde yapıyorum
anneyimben- Mimoza-kizim yok gerekmiyor. Pijama soyuyorum. Uzunlamasına ortadan bölüyorum. Arkali önlü kızartıyorum. Soğuyor hoop buzluğa. Bu arada taze fasulye bezelyede atabilirsiniz buzluğa
Tatlican Mimoza-kizim soguyunca kafif skıp koyuyorum istersen kavurup yogurtluda oluyor biri gelirse hazr oluyor
Birbebetoannesi Mimoza-kizim Rica ederim :) Ben, buzlukta durunca pirinç pek tat alamıyorum hemen içini hazırlayip temiz olunca taze oluyor ama işte herkesin damak tadı farklı olabiliyor ☺️ Afiyet olsun.🌷
Mimoza-kizim theanalikko onu nasil yapiyorsunuz normakde firinda yapiyorumda buzlugu hic duymamıştım 🥰🥰