Fatmayldrm38 Doğum yapalı 6 ay oldu bir aydır az az kanama vardı bir haftadır çok yoğun sizce normal mi
1027yeliz Fatmayldrm38 ben de iki ay oldu doğum yapali adet oldum eskiye göre fazla biraz normal diye düşünüyorum
Sevdegulum Ben 10 aya girerken olmustum çok ağrılı ve çok yoğun geçti bir hafta sonra ufak lekelenmelerim oluyor düzene girer inşallah