Kızlar bebeğim 5 aylık olmak üzere 2 aydır düz yatırmaya çalışıyorum ama ne zaman düz yatırsam uykusu 5 dk oluyor uyanıyor gece de gündüz de.. yan yatırınca normal uyuyor ama bu sefer kafa şekli çok basık oldu yanlardan. Ne yapabilirim ? Düzelir mi ?