[silindi] kizimda sekiz ay çektim oğlum 4 aylık baya azaldı çok şükür kimse yokmu yardımcı olacak kızım da annem yanimdaydi iki saat o uyuyordu ben salliyordum ben uyuyordum o salliyordu iki gün üst üste uyumadigimi bilirim 2-3 kere hastaneye götürdüğümüzu bilirim çaresizlik ten.. İnşallah uzun sürmez çok iyi anlıyorum seni geçecek sabır.. Zaman derlerdi de dalgami geciyorsunuz derdim.. Allah yardımcı olsun.. Dene derim başka şeyler en azından rahatlatacak bi şey bulursun.. Rezene dene mesela hem gazını rahatlatiyo bi sure hem de uyku yapıp azicikda olsun...