Merhaba, oğlumda 3-4 gündür farkettigim günde 2-3 kez göz dalması var, cok büyük ihtimal uykusu geldiğinde oluyor ama ben bunu aşırı kafaya taktım ve uykularında ara ara sıcramaları oluyordu , içim rahat etmedi bir profesör nöroloğa götürdük fiziksel muaynesinde herseyin normal oldugunu söyledi ama yinede eeg çekelim icin rahat etsin dedi, 20 dakikalık bir çekim yapıldı uykuda ve uyku mekikleri gayet iyi gelişmiş hic bir sorun yok dedi. Daldıgında ve sıcradıgında Videosunuda göstermistim. Takibinde olduğumuz doktorda hicbirsey yok diyor. Neyse bugün saglık ocagında 4 ay asılarımız vardı, ona gittik, orda da doktorumuza sordum, o da normal dedi, tam birazcık rahatlamısken eve döndükten bikaç saat sonra yere yatırdım sırt üstüydü oyun oynarkende bir kere uyanıkken sıcradıgını farkettim, allahtan o an da video cekiyordum , cocuk doktorumuza attım normal, hicbşrsey yok dedi yine. Ama ben bunlara takılıyorum, zaten anksiyetem var icim icimi yiyor. Eegde kesin cıkar mıydı bir problem olsaydı. Bu sıcramalar arada göz dalmaları normal midir gercekten. Nolur bana sen delisin diyin