zeynepdilek bende Doğum yaptığımda ameliyatta kapmışım 1 hafta sonra karnımın şişmesiyle gittik kanda enfeksiyon çıktı dikişlerimde içten enfeksiyon kapmış bastırarak doktor iltihabı akıttı dikişlerim açıldı bende antibiyotik iğne vuruldum sabah akşam 1 hafta 10 gün hiç kalkmadım yattığım yerden yemek yedirdi annem bebeğimi emzirdim ama tabi benim dikişlerim açılmıştı sezeryan korsesi taktım bir de yarı kırkıma kadar toparladım