Arenimo ayy benim oğlumda öyle, bunun güvenli bağın başarılı kurulduğu için oldugunu okumuştum bir araştırmamda🧿🦋 çok dışa dönük sosyal bir çocuk kimseyi yabancısılamaz beni aramaz öyle. Yani böyle mızmız anne düşkünü olmaması, sosyal ve özgüvenli olması bazen hoşuma gidiyor ama iyi mi kötü mü yine de bilemedim🤷♀️ hani Allah korusun kandırılmaya müsait bi yapısı mı olur falan diye çok korkmuyor endişlenmiyorda değilim. Rabbim korusun yavrularımızı🙏🌸