Slnhsyn1 valla benim kızım 4. Ayından 1 yaşına kadar uykuları çok düzenliydi sabah 8,9 gibi uyanırdı gündüz 2 kere 2 şer saat uyurdu akşam da 9,9 buçuk gibi yatardı arada acıktığında uyanırdı karnı doyunca tekrar yatardı şükür rahat etmiştim ama son 2 aydır nazara mı geldi nedir uyku düzenimiz bozuldu her duyan bu çocuk nasıl böyle yatıyor bizimki uyumazdı neden böyle alıştırdın bebek akşam 9 da uyurmu nasıl sevcez yok gündüz neden uyuyor şöyle böyle diye diye hiç susmadılar bnde artık nazara geldi de uyku düzeni bozuldu diye düşünüyorum artık