YamanBey Merhaba tabii ki geri gelir. Öncelikle tentene temas bol bol yapın. gak meme guk meme sürekli bi sağ bi sol emzirin pes etmeden. Birini istemedi mi diğeri. Memenizde uyutun o emdikçe süt gelecektir. Birde süt olsun şunu yiyim bunu yiyim yapmayın. Düzenli ve sağlıklı beslenin yeter. Emzirme danışmanından destek almanızı tavsiye ederim emin ol garanti veriyorum Mamaya da biberona da elveda dersiniz. İnstagramınız varsa İzmiremzirmedanismanı Facebook kullanıyorsanızda emzirme sanatı grubuna üye olun ve sıkıntınızı aynen yazın çok yardımcı oluyorlar. Benim bildiklerim bu kadar. Sağlıkla büyütün inşallah 😊