Gecmiş olsun
Ben de emziriyorum 3 aylık
Doktora gittim serum yedim biraz toparladım ama birgün sonra yine berbatim
Klamoks diye bir ilaç verdi ama bir işe yaradıgını sanmam
Burun akıntım fena arttı
Bebeğe bulaşmasın diye maske takıyorum ve cok yorgun hissediyorum
Allah yardımcımız olsun