Merhabalar Hanımlar son 1-2 haftadır vajinamdan sanki dışarı bir şey çıkacakmış gibi baskı oluyor yani sanki hamileyim de bebek baskı yapıyor gibi böyle çok rahatsız edici bir şey başına gelen var mı sürekli de idrara çıkma durumum var kadın doğuma sıra aldım başına gelen varsa nasıl çözüm buldunuz