gmeltem ailede ozellikle anne babada gozluk kullanan varsa ertelememenizi oneririm benim 40im ciktiktan sonra kendim icin gozluk numaram degisti diye gittigimde kiz kucagimda uslu duruyo bi bakalim sanada küçük hanim diye doktorum baktiginda 3.ayda getirmeyi ihmal etme miyopi görünüyor dedi o yuzden onumuzdeki gunlerde gidicez tekrar göz icin