Ravza18 Şuanda sleepy kullanıyorum ama son 1 haftadır kızım sabahları uyandığında hep idrarı sızmış oluyo var mı başka bez önerisi olan 🤔
Linaaycaa Ravza18 ben molfix kullanıyorum canım çok memnunum sızma taşma hiç yok denemek istersen 😊 bide kuzum canbebe kullanmıştım onda da hiç sızma taşma yoktu 😊
Gamzeciks Ravza18 prima premium care sizmadi hic. Aktif bebek almistik yine primanin her seferinde sizdi.
Palestinianbride Ravza18 bizde aynısını defalarca yaşadık bez kuru çocuğun üstü ıslaktı molfixin pure ve soft olanını tek geçerim içeriğindede zararlı hiç bir madde yok