aylinpala kıyamam yavruya yazık Allah şifa versin geçmiş olsun🙏 aynı benim oğlumda ki belirtiler gibi. Bizde de oğlum 3aylıkken başladı 19 aylık hala devam ediyor ilk aylar kadar şiddetli olmasa da tamamen bitmiş değil malesef ama baya azaldı şükür🙏 tamamen geçmesini bekliyoruz. Oğlum 5buçuk aylıkken araştırma hastanesine götürdüm orda kan testiyle alerjiye baktılar ve kanda alerji oranı çok yüksek dediler ama bebeğin küçük o yüzden deri testi yapmayalım çünkü 3yaşından küçük çocuklarda deri testi doğru sonuç vermiyor bebeğe eziyet olur dedi doktor. 3yaşından sonra geçmezse deri testi yaparız dedi geçerse zaten bebeklik alerjisidir demişti. Gıda alerjisine benzemiyor dedi çünkü bekirtilerde kanlı ya da mukuslu kaka yoktu şükür ama bazen tatlı yediğinde de kızarıyor onu tespit ettim. Doktor Atopik dermatit dedi Alman gereken önlemler var dedi hepsine harfiyen uydum ve şimdi büyük ölçüde rahat bebeğim şükür🙏🧿 çok kaşırdı kanatırdı kalmaktan uyuyamazdı çok huzurdu yavrum. Aldığım önlemler şunlardı; şampuan vücut losyonu ıslak mendil deterjanı hepsini katkısız doğal kullandım. Atopi kontrol kremleriyle her gün günde iki kere tiiüm vucudunu nemlendirdim bir ara çok şiddetli olduğu zaman kortizonlu kremde kullandık ama sonra ona devam etmedim fazla kullanımı iyi değil diye, kortizonsuza devam ettik onda da hemen hemen bütün atopik kontrol kremlerini denedim bize en iyi laroche posay geldi onla devam ettim. Asla yünlü giydirmiyorum bütün kıyafetleri pamuklu. Çamaşırlarını yıkarken çift durulama yapıyorum ve yine doktorumuzun tavsiyesiyle mümkün olduğu kadar az banyo yaptırıyorum çünkü suda atopiyi tetikliyor ve kuruluk yapıyor o yüzden hafta da bir kere banyo yaptırıyorum ve duştan çıkarır çıkarmaz bütün vücudunu bolca nemlendiriyorum bizde böyle böyle azaldı şükür tamamen geçer inşallah🤲 sizin yavrunuza ve bütün yavrularada şifalar diliyorum hiç bir çocuk hasta olmasın canları yanmasın inşallah🙏🌸(uzun oldu kusura bakmayın ama böyle gördüğümde tüm tecrübe önlem ve deneyimlerimi paylaşmak istiyorum yavruların iyi olması için. Belki 500 posta hiç üşenmeden böyle cevap vermişimdir. Herşey yavrularımız için🦋)