Kızlar kızım 6,5 aylık yaklaşık ve sürekli uysuz hiç yatmak istemiyor uyumak da istemiyor sürekli kucakta durmak istiyor yani sebebini de anlamadım ne bulursa ağzına getiriyor 2 gün önce de 38-39 derecede ateşi vardı daha sonra düştü Allah’a şükür kalmadı ama bugün de ishal olmuş yani dişini kontrol ediyorum bir patlaklık bir kızarıklık yok zaten zor açıyor ağzını zor bakıyorum ama doktora da götürdüm hani farklı bir hastalığı da yok ama anlamadım diş mi geliyor bilemedim yani bu diş süreci ne kadar zaman sürüyor yani kaç günde patlıyor çocuk da canı yanıyor çünkü arada böyle çığlık çığlığa ağlıyor siz ne diyorsunuz bunlar diş belirtisi mi