Ruya_sahin35 Merhaba anneler bebegim 1.5 aylik mamasını içmiyor doğduğundan beri beni de emmiyor 4 gündür doğru düzgün mama içmemiş gunde toplasam 300 cc ya içiyor ya içmiyor doktora getiedim doktor boğazı kızarmış tahriş olmus dedi benim gibi yasayan var mi ve ne yapmaliyim yardimci olur musunuz? Üzüntüden bende hasta oldum resmen
Elcinn Ruya_sahin35 benim kızım 13 aylık bizde mamayı bırakıyoruz istemiyor geçeleri uyku halinde besliyorum 1 kere oda ek gıda olarak güzel yiyor sabahları yatmadan kaşık maması verip uyuyor sonra sabah 5.6 gibi deniyorum alırsa alıyor doktor normal dedi demeki istemiyor süt deneyebilirsiniz dedi
Babygirlsmom Ruya_sahin35 1,5 ayda benim bebeğim de günde 300 bile içmiyordu doktor normal bulmuştu, sonra mama reddi oldu 2 aydan sonra. Sizin sadece boğaz tahrişindense toparlar inşallah bir kaç güne, 300 çok az değil gibi bilemedim.
Ruya_sahin35 Emirmete kızarmış ve tahriş olmus dedi kendi kendine gecer dedi ama mamasını doğru düzgün içmiyor en çabuk sekilde nasıl iyileşir acaba