rainak Merhabalar. Sezeryan dogum yaptım eşim 10 gün izinli ama evde destek olcak bana kimse yok ve 10 gün bitmek üzere hala tam ayağa kalkamıyorum. Eşim rapor alabilir mi bunun için ve nereden alır?