Sedaakca3475 benim kzım da vardı, aslında böbreğinde genişleme vardı o yüzden idrar yolu enfeksiyonu olmuştu, ben gece hastanede kaldı antibiyotikli serum yedi, hemen düzeldi çok şükür şimdi hiçbir şey yok.
En etkili çözümü bol su içir bebeğine sürekli sürekli su içir, emziriyorsan sende bol bol iç