Betulblc Bebeğime hemen hemen doğduğundan bu yana yarım kundak yapıyorum . 3 ay 10 günlük olduk artık kundaklamayı bırakmak istiyorum . Fakat kundaklamaya alıştığı için çok fazla uyanıyor ve hareketlerine hakim olamıyor . Sizler neler yaptınız bu durumda ??
edabolukbasi Betulblc valla ilk üç- beş gün yaptım sonra kendisi ellerini çıkarmaya başladı artık yaptırmıyor bende zorlamıyorum
kuzeyyildizi_ Betulblc 6 aya kdr yaptım belki daha fazla artık yaz ayına denk gelince sicakta olmuştu kendi sıkılıp bıraktı bn biraktirmak için birşey yapmadım
orguormeyisevenanne Betulblc Biz de aynıyız luan 4 ay 4 günlük kundaksız uyuyunca çok sık uyanıyor çünkü diş çıkarma döneminde olduğu için elleri sürekli ağzında ve bu durum da çok sık uyanmasına sebep oluyo ben de kundaksız uyumasını istiyorum artık bakalım 6 7 aylık olunca halen daha aynı şey olursa yavaş yavaş kundaklamadan uyutmaya çalışcam. İlk olarak gündüzleri tek tük kundaksız uyutcam gidişata göre artık 🙃
Betulblc kuzeyyildizi_ dönme zamanına kadar bıraktırılması gerekiyormuş bu konuda sıkıntı yaşamadınız mı??
kuzeyyildizi_ Betulblc bnim bebeğim biraz geç döndü ama zaten dönmeye başladıktan sonra kendi istemedi bn sorun yaşamadım o yüzden bnim bebeğim alerjik bır bebek yüzünü gözünü çok kasirdi buda onu uyandiriidi mecbur yaptım okdr sorun yasamdim
Nbos @Betulblc 5. Ayın içindeyken bıraktık. Zaten sinyalleri vermişti sürekli ellerini içinden çıkarıyordu yada uyku halindeyken mızırdanıyordu özgür yatmak istediğini o zaman anladık aniden bıraktık. Kimisi diyor yavaş yavaş önce kollarından başlayarak bıraktırın diye ama biz birden bıraktık şimdi çok huzurlu:) Kundak bizim hayatımızı kurtardı sıçramasını önlediği için çok korkuyordum alıştıramazsam diye
Betulblc Nbos ben ilk birden bırakmayı denedim ama ellerini kollarını nereye koyacağını bilemedi derin uykuya dalamadı ☺️ Bende bir kolunu serbest bırakarak deniyorum şu an . Yani dediğin gibi kollarını çıkarmak istiyor çıkarınca da ne yapacağını bilemiyor sizin birden alıştı mı ?
Nbos @Betulblc İlk 1 hafta sürekli ellerini yüzüne sürtüp kendini uyandırdı evet bu beni zorladı ama alışmasıda gerekiyordu. Sonra zaten alıştı hemen yoksa öteki türlü kundak içinden kurtulmaya çalışırkende kendini uyandırıyordu 😄 Şimdi artık yan yatmaya alıştı elleride serbest olduğu için rahat uyuyor sizide zorlar tek kolla deneyebilirsiniz evet ama ben birden kesmekten yanaydım zorlandım ama alıştı