senbanabaksana Toprağı eseleyip kedi köpek yemediği sürece sıkıntı yok 15 aydır evimde duruyor çöpe atamam kuma gomemem üstüne beton mu dokucez bu göbek bağının kaldı evde :)
senbanabaksana pasaklisinkukuli böyle bir gelenek var ama doğruluğuna çok innamiyorum benim göbeğim kabeye gömülmüş ama hakkını vermiyorum 🙊
Kereminannesiii pasaklisinkukuli öyle diyorlar bizde de ama oğlum 3 yaşında hala duruyor kızım 2 aylık oldu onunki de duruyor ☺️