Alygkc bagkur un en ust seviyesi diye bir sey yok. bagkur isveren oldugu icin belirli bir para ödüyor. Ayda 20bin de kazansa, 2bin de kazansa ayni parayi ödüyor. 4B calisanlardan kazancina gore yuzdesini kesiyor devlet. Primi en üstten ödedikleri icin, gelir bandinda aylik maasi yil sonunda %45 kesintiye (vergi) ugruyor, isverenle-isci tabiki de emekli oldugunda ayni maasi almayacak.