damiiss Kızlar 27 gün önce sezeryan doğum yaptım. Son iki güne kadar akıntılar kanamalar falan renkleri açılmış eskiye göre azalmıştı. İki günden beri ise kan gelmeye başladı. Kan rengi biraz beklemiş kan gibi hani hafif bordo gibi ve arada parça da geldi. Bir kaç gün önce hiç hareket etmediğim kadar hareket etmiştim acaba o mu yolları açtı diye düşündüm ama bir problem mi acaba diye de düşünmeden edemiyorum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
edabolukbasi damiiss 15 gün oldu ara ara benim de açılıyor bazen kopkoyu oluyor 9 ayın birikimi var normaldir bence 😂
-yldz damiiss merhaba bende sezaryen oldum 40 çıktı hala kanamam devam ediyordu son 2 gündür yok oda belli değil tekrar olabilir . Bende çok hareket halindeyken geliyor . Fakat başta çok çok geliyordu 25 gün boyunca baya oldu . Ben ameliyat esnasında iyice temizlenmediğinden olmuştur diye düşünüyorum. Ben gidemedim kontrole
TubaB damiiss ben de 28 gün oldu, bugün aynı şeyi yaşadım , korktum tabi bir sıkıntı olmasından , bugün de benim son 28 gündeki en hareketli günümdü, cidden bununla alakalıdır belki , geçmiş olsun🙏🏻
damiiss -yldz 13-14. Günde kontrole gittim sadece dikişe bakıp oo iyi tamam dedi, kanamamı sordu dedim hani kanamam var ama ilk günlerdeki gibi değil artık hani rengi açıldı daha az ama devam demiştim. Şimdi tekrardan kanamaya dönünce kafam karıştı
damiiss TubaB sizede çok geçmiş olsun. Galibaa aslında hareket etmek lazım ki bolca hemen atsın vücut daha çabuk toparlasın