Melissadgnn ben kolay hamile kalabilen biri değilim adetlerim çok düzenlidir olacağı saati bilirim resmen. buna rağmen 2sene ovulasyon takibiyle bile gebe kalamadım, doktora gittik tahliller yapıldı doktor ne sende ne eşinde hiç bir problem yok bekleyin ve stres yapmayın kafanızı boşaltıp takmadıgınız anda olur dedi. O ara Hayıt otu diye bişey duydum gittim aldım hayıt otu soğuk sıkım ektresini aldım 2ay düzenli içtim onu her sabah aç karna bir bardak suya bir tatlı kaşığı karıştırıp. Tadı acı zor içiliyor ama nefes almadan bir dikişte içiyordum. İçine rahat tutmaya çalıştım stres yapmamaya çalıştım hayırlısı olursa olur olmazsa olmaz rabbimin takdiridir diyerek niyet almıştım kullanmaya başladığımda. Tam şişe bitti yenisini alcaktım adet günümdü çok sancım vardı ama bi türlü adet sökülmüyordu eşime git test al gel dedim testi yaptım ve hamile olduğumu öğrendik çok mutlu olduk inanamadık çok güzeldi🥰 şimdi 19 aylık bir oğlum var Rabbime bin şükür🙏 Allah’ım isteyen ve hakedene herkese versin🤲🌸