Acemiiannecikk Merhabalar. Bebeğim 2 aylık 17 günlük. Fakat doğduğundan beri aşırı kusması var. Ve bu ay hiç kilo alamamıs. Mama artı meme beraber gitmemize rağmen. Bu durumda olanlar var mı. Ne yapmalıyım ne önerirsiniz ?