Usnac1995 4 yıllık maliye mezunuyum, direk bir şirkete işe girdim ama artık sıkıldım. Belediyede nüfusta falan nasıl işe girebilirim, kpss girmek mi gerekiyor. YokSa duyuru mu yapıyorlar bilgisi olan varmı? Torpil işliyor mu ya ds
Elays_ Usnac1995 daha once calistim is basvurulari elimden gecerdi ne cvler ne mezunlar hic birine bakilmazdi alinacak kisiler muhakkak birisinin tanidigi akrabasi olmasi gerekiyor
Usnac1995 Beraninannesii LavininAnnesii hiç sınavsız falan mı , tanıdık varsa söyleyip personel ihtiyacında alıyorlar ozaman
Beraninannesii Usnac1995 Açıkçası benim eşim belediyede güvenlik personeli tanıdık vasıtasıyla alındı kendisi diyorki iş alım ilanı yaparlar ama çoktan hazırdır kimin işe alınacağı.
Kayraaa59 Usnac1995 belediye siyasi kurum olduğu için evet torpille. Nüfusa bu şekilde giremezsiniz KPSS şart. Ha belediyeye de KPSS ile girersiniz atama ile ama bulunduğunuz il veya ilçe olmaz. Torpil bulunursanız da memur olarak giremezsiniz tabi. Torpiliniz sağlam olursa sözleşmeli memur, sağlam değil ise hizmet alımı yani taşeron şeklinde.