ceydsss
Mom9 bebeğim emmiyodu emerken ağlıyordu sürekli huzursuzdu emdiğini hemen çıkarıyordu ben idrar yolu enfeksiyonu diye düşünmedim yani şöyle ateşi falan olmayınca enfeksiyon olabileceği aklıma gelmedi doktora götürdüm başka bişey mi var acaba diye enfeksiyon çıktı