Ysmn22 Merhabalar Bebeğim küvezde kaldığı için biberonla mamaya alışmış durumda, doğumdan sonra geç geldi ve yeteri miktarda değildi hala takviye mama ile devam ediyorum. Bunu yaşayan var ise neler yaptınız ?