Kızım 4 aylık . Mali müşavir stajyeriyim .stajımdan dolayı mecburen işe başladım. Öğlen aralarında eve gidiyorum , sürekli süt sağıyorum . Uyuduğu odada kamera var uyurken sürekli izliyorum. Ama 3 gündür zor dayanıyorum🥺 sürekli görmesem kafayı yermişim demekki .
Benim gibi çalışmal zorunda olan anneler sizde durum nasıl ?