hogwarts Cici bebe canım evde yaptığımı yemediler sütü ılık yapıyorum karıştırınca eriyor zaten biberonun ağzını biraz genişlettim. Yani bebeğin yeme oranına bağlı benimki bazen yarısını bazen tamamını içiyor. Birgün ballı süt yapıyorsam diğer gün bisküvi ile karıştırıyorum. Diğer oğlumda 3 yaşında her akşam uyumadan, sabahta uyanır uyanmaz içer ama o ballı süt içer sadece.